ADAKAH PRODUK SNE INI MAHAL?


Anggapan ini adalah TIDAK BENAR SAMA SEKALI. Ini adalah kerana purata harga bagi produk-produk SNE adalah sekitar RM200.00 sahaja untuk 60 biji kapsul, dan ianya mampu dibeli oleh sesiapa sahaja jika benar-benar bertujuan merawat penyakit yang dideritai. Berdasarkan anggaran kos rawatan di hospital bagi merawat penyakit-penyakit kronik, lihatlah perbandingan berikut:-
  1. Rawatan pembedahan “By-Pass” Jantung : RM30,000.00 – RM50,000.00
  2. Pembedahan Endometrosis: RM10,000.00 – RM15,000.00
  3. Rawatan Radiotherapy Kanser: RM10,000.00 – RM50,000.00
  4. Rawatan Chemotherapy Kanser: RM30,000.00 – RM50,000.00
  5. Kos ubat-ubat Hospital untuk penyakit Diabetes: RM100.00/bulan X Sepanjang Hayat (30 tahun=RM36,000.00)
  6. Kos ubat bagi rawatan sakit Darah Tinggi: RM100.00/bulan X Sepanjang Hayat (30 tahun=RM36,000.00)
  7. Rawatan Penyakit Kulit: RM100.00/bulan X Sepanjang Hayat (30 tahun=RM36,000.00)
  8. Pembedahan Transplan Buah Pinggang: RM50,000.00 – RM100,000.00
  9. Penderitaan dan kesakitan yang ditanggung kerana sakit: TIDAK DAPAT DINILAI DENGAN WANG RINGGIT
  10. Kesusahan yang terpaksa ditanggung oleh ahli-ahli keluarga pesakit: TIDAK DAPAT DINILAI DENGAN WANG RINGGIT
  11. Tiada lagi kebebasan bergerak dan menikmati hidup bersama keluarga dan kawan-kawan: TIDAK DAPAT DINILAI DENGAN WANG RINGGIT
  12. Kematian akibat penyakit: TIDAK DAPAT DINILAI DENGAN WANG RINGGIT
SEJAUH MANAKAN TAHAP KEBERKESANAN PRODUK SNE? Berdasarkan Ujian Klinikal yang dijalankan keatas 300 pesakit di beberapa buah Hospital Terkemuka oleh sepasukan Doktor, didapati kadar keberkesanan Produk SNE adalah pada tahap 98.3%, dan ia jauh lebih cepat menunjukkan kesan. Produk SNE juga merupakan PRODUK PALING SELAMAT DI DUNIA.
ADA YANG MENGATAKAN “SAYA KURANG KEMAMPUAN UNTUK MEMBELI PRODUK SNE” Harga satu kotak produk SNE untuk ahli berdaftar ialah RM180.00 untuk 60 kapsul. Di dalam satu kotak, ada 6 keping yang mengandungi 10 kapsul bagi setiap keping. Berikut adalah anggaran kos penggunaan bagi tempoh satu bulan untuk 3 kategori pesakit:-
  • Kategori SIHAT: Pengambilannya ialah 1 kapsul pagi dan malam (2 kapsul sehari) ; 2×30 hari = 60 biji, bersamaan dengan 1 kotak (RM198.00)
  • Kategori KURANG SIHAT: Pengambilannya ialah 2 kapsul pagi dan malam (4 kapsul sehari) ; 4×30 hari = 120 biji, bersamaan dengan 2 kotak (RM396.00)
  • Kategori SAKIT: Pengambilannya ialah 3 kapsul pagi dan malam (6 kapsul sehari) ; 6×30 hari = 180 biji, bersamaan dengan 3 kotak (RM594.00)
  • Kategori SAKIT TENAT: Pengambilannya ialah 15 kapsul pagi, tengahari dan malam (15 kapsul sehari) ; 15×30 hari = 450 biji, bersamaan dengan 8 kotak (RM1,584.00)
Berdasarkan anggaran kos di atas, untuk orang sihat, berbelanja RM198.00 sebulan untuk melindungi diri dari jatuh sakit adalah sangat murah. Bagi orang yang kurang sihat, belanja merawat dan menjaga kesihatan RM396.00, juga kami kira ianya masih tidak mahal. Bagi orang dalam kategori SAKIT dan SAKIT TENAT, mengeluarkan wang RM594.00 dan RM1,584.00 sebulan untuk rawatan penyakit yang mempunyai kebarangkalian sembuh 98.3%, saya berpendapat ia masih terlalu murah berbanding dengan kesengsaraan yang dialami pesakit, atau kos rawatan hospital yang terlalu tinggi (yang belum tentu sembuh).

Menggunakan produk SNE tidak perlu membayar tunai untuk membelinya. Dalam satu bulan pesakit boleh membeli satu atau dua kotak setiap kali membeli, dan ini juga boleh meringankan pembeli yang kurang kemampuan. Syarikat SNE Marketing Sdn. Bhd. juga telah menyediakan satu PROGRAM/SISTEM YANG MENARIK DAN MUDAH BAGI MEMBANTU AHLI-AHLI MENJANA PENDAPATAN disamping MEMBANTU KELUARGA, RAKAN-RAKAN, KENALAN DAN SESIAPA SAHAJA YANG MEMERLUKAN RAWATAN.

Setiap ahli berdaftar yang membeli produk SNE, dan memperkenalkan produk ini kepada keluarga dan kenalan, akan dibayar bonus sehingga 22%. Mungkin pesakit tidak berupaya melakukan promosi, tetapi keluarga terdekat boleh membantu. Apabila ini dilakukan, hasil bonus yang dibayar bukan sahaja boleh menampung kos belian produk sehingga ke tahap percuma, tetapi lebih dari itu akan menjana pendapatan yang lumayan sebagai pendapatan sampingan.

Ingatlah, JIKA KITA INGIN MEMILIKI SEBUAH MOTOSIKAL DAN TIDAK MAMPU MEMBAYAR TUNAI, KITA BOLEH BERUSAHA MEMBAYAR SECARA ANSURAN. AKHIRNYA KITA BERJAYA MEMILIKI SEBUAH MOTOSIKAL SELEPAS KITA TERUS BERUSAHA. MOTOSIKAL PULA PERLU DIISI PETROL, MENUKAR MINYAK INJIN DAN MEMBAIKINYA KETIKA ROSAK. INI SEMUA PERLUKAN KOS, TETAPI KEBANYAKAN ORANG SANGGUP MELAKUKANNYA DEMI SEBUAH MOTOSIKAL.

 ADALAH SANGAT TIDAK ADIL JIKA UNTUK KESIHATAN DIRI SENDIRI, KITA SANGAT BERKIRA, DAN TERUS BERKATA “PRODUK INI MAHAL, JIKA SAKIT, HOSPITAL KERAJAAN ADA, BAYARAN PUN CUMA RM1.00 SAHAJA UNTUK RAWATAN”.

RENUNGAN

Tiada apa yang lebih penting daripada kesihatan kita, bukan majikan kita, bukan rakan kita, dan bukan keluarga kita. Sekiranya kesihatan kita sudah tiada, semua orang di sekitar kita akan susah dan akan ikut menderita bersama. Jadi, apakah kita mahu menyerahkan kesihatan kita kepada nasib dan berharap berlakunya keajaiban dan kebetulan yang akan menyembuhkan penyakit kita? Atau kita memilih untuk berusaha menjaganya kerana Allah menyuruh kita berusaha, Insya Allah keajaiban akan berlaku!!

Sejarah Perkembangan SNE

Pada tahun 2000 Syarikat SNE ditubuhkan di Negeri China, dan Kilang memproses biji buah Seabuckthorn bernama Yuhangren didirikan khusus untuk mengilang produk SNE. Syarikat SNE Holding Sdn. Bhd ditubuhkan di Malaysia pada tahun 2003 dimana anak syarikatnya SNE Marketing Sdn. Bhd juga ditubuhkan pada tahun yang sama bagi memasarkan semua produk SNE.
Pada tahun 2003 produk SNE memasuki pasaran Malaysia melalui SNE Marketing Sdn. Bhd. dan dalam masa 2 tahun telah berjaya memasarkan produk SNE di kalangan pengguna cina, serta telah berjaya menghasilkan 100 jutawan yang semuanya dari bangsa Cina.
Pada tahun 2008 bermulalah Produk SNE memasuki pasaran Melayu dengan Produk SNE berjaya menembusi pasaran Melayu bermula di Kelantan. Pada bulan November 2008 produk SNE telah berjaya menembusi pasaran Melayu di Pulau Pinang.
Kini pasaran Melayu telah berjaya menyaingi beberapa Leader Cina di beberapa buah negeri.


Pengguna SNE

Kapsul SNE boleh digunakan oleh semua golongan dari semua umur. Ibu yang sedang mengandung, bayi berusia satu hari, kanak-kanak, golongan remaja, orang dewasa, orang tua, orang yang sangat tua, orang sihat, dan orang yang sangat sakit.

Siapakah yang perlu mengambil Kapsul SNE ini?
Pertama: Semua orang yang sihat. Ini kerana cecair dari kapsul SNE akan menapis toksin dalam sistem badan, menguatkan organ-organ dan menggantikan sel-sel dalam organ yang lemah dan mati.
Kedua: Orang Sakit. Ini kerana ia mampu menyembuhkan semua penyakit. Penyakit terjadi akibat daripada kegagalan organ berfungsi sebagaimana sepatutnya. Misalnya penyakit Diabetes berlaku disebabkan oleh kegagalan organ Pankreas berfungsi. Alpha Sel dalam pankreas berfungsi mengeluarkan insulin. Kekurangan insulin ini menyebabkan berlaku kegagalan metabolisme gula dalam badan dan ia tidak dapat diproses dan diedarkan ke seluruh sel dalam badan untuk menghasilkan tenaga. Oleh itu berlaku lambakan gula dalam badan. Inilah punca penyakit Diabetes.

MAHALKAH HARGA PRODUK SNE? Call utk dpt harga murah!!
017 - 3299 808
1beutskinessence@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Free Blogger Templates by leelou-blogs.com